SolarBox
Servicepakket

Vrijblijvend aanvragen

Service pakket

door SolarBox

Met het Solarbox Service pakket heeft u een financieel voordeel.
Bij een mogelijke factuur zullen de volgende aftrekposten hierin verwerkt worden.

Aftrekposten (op basis van actief “SolarBox Services pakket” ten tijde van melding)

  • Korting Administratie en Communicatie⁴ – € 40,- per geval
  • Korting Storingsanalyse⁴: – € 50,- per geval
  • Korting Adm.handelingen t.b.v. fabrieksgarantie⁴: – € 35,- per onderdeel

Aftrekposten vanuit SolarEdge

  • Vergoeding per defecte optimizer (per bezoek) – € 100,- per optimizer
  • 2e optimizer (tijdens zelfde bezoek) – € 20,-
  • Omvormer – € 100,- per omvormer
  • 2e omvormer (tijdens zelfde bezoek – € 100,- per omvormer

Hieronder 2 voorbeelden van facturen waarvan klant A GEEN SolarBox Service Pakket heeft, klant B heeft WEL een SolarBox Servicepakket.

Systeembewaking, ideaal voor ú!

Waarom is Systeembewaking ideaal voor particulieren, V.v.E. beheerders, scholen, het MKB en grootzakelijke ondernemingen?

Foto-dak-met_zonnepanelen

Voorbeeld klant A, zonder SolarBox Servicepakket (Defecte Omvormer)

Kosten vervangen omvormer

  • Administratie en communicatie – 1x = € 40,-
  • Storingsanalyse – 1x = € 50,-
  • Manuurtarief (tevens reisuurtarief) – 2 uur x € 72,50 = € 145,-
  • Administratieve verwerking garantiegeval – 1x = € 35,-
  • Kilometervergoeding – 40km x € 0,40 = € 16,-
    (op basis van SBS bv Den Hoorn – Servicelocatie – SBS bv Den Hoorn)

Aftrekposten (zonder Solarbox Servicepakket)

  • vergoeding defecte omvormer – 1x = € 100,-

___________________________________________________

Totaal Kosten €286,- minus aftrekposten van € 100,-
Te betalen bedrag zonder SolarBox Servicepakket € 186,-

 

Voorbeeld klant B , met Solarbox Servicepakket (Defecte Omvormer)

Kosten vervangen omvormer

  • Administratie en communicatie – 1x = € 40,-
  • Storingsanalyse – 1x = € 50,-
  • Manuurtarief (tevens reisuurtarief) – 2 uur x € 72,50 = € 145,-
  • Administratieve verwerking garantiegeval – 1x = € 35,-
  • Kilometervergoeding – 40km x € 0,40 = € 16,-
    (op basis van SBS bv Den Hoorn – Servicelocatie – SBS bv Den Hoorn)

Aftrekposten (met Solarbox Servicepakket)

  • Administratie en communicatie – 1x = € 40,-
  • Storingsanalyse – 1x = € 50,-
  • Administratieve verwerking garantiegeval – 1x = € 35,-
  • Vergoeding defecte omvormer – 1x = € 100,-

_____________________________________________
Totaal Kosten €286,- minus aftrekposten van € 225,-
Te betalen bedrag met SolarBox Servicepakket € 61,-

De onderdelen van het SolarBox Servicepakket

  • Telefonische helpdesk

    Uw opbrengst toetsen aan uw energierekening of een technische gebruiksaanwijzing doorzoeken voor het antwoord op uw vraag? Nergens voor nodig. Een medewerker beantwoordt direct al uw vragen.

  • Internetservice

    Kunt u – om wat reden dan ook – even niet inloggen bij uw SolarEdge app?
    Heeft de omvormer geen internetverbinding meer? Neem contact op en we lossen het samen op. Zodat u snel weer volledig inzicht heeft in de opbrengst van uw panelen.

  • Systeembewaking

    Problemen met uw cv-ketel? Dat merkt u direct. Het water blijft koud.
    Heeft uw zonnepaneelsysteem een storing, dan merkt u niets. U heeft gewoon stroom en de storing blijft onopgemerkt. Hoe langer een storing duurt, hoe meer opbrengst u misloopt.
    Zeven dagen storing in de zomer resulteert – afhankelijk van het aantal panelen – al snel in 150 euro gemiste opbrengst. SolarBox monitort continu uw systeem. Zodat u zo min mogelijk opbrengst misloopt.

  • Actieve storingsservice

    Een storing is altijd vervelend. Wat te doen als uw installatie onverhoopt een storing heeft? Dankzij systeembewaking weet SolarBox dat er een storing is en weet dat nog voordat u het weet. Wij ondernemen direct actie en nemen – indien nodig – contact met u op.

  • Garantieservice

    Garantiegeval? Dan is het fijn als een medewerker van SolarBox u stap voor stap begeleidt. Natuurlijk, de kosten voor vervanging van een product en de arbeidskosten zijn volledig gedekt. De voorrijdkosten, administratie, communicatie en het organiseren van de vervanging vallen niet altijd onder garantie. Met het SolarBox Servicepakket bespaart u op onvoorziene kosten. Wij ervoor dat de garantiezaak zo snel mogelijk is afgehandeld. Uw systeem levert snel weer de maximale opbrengst.

  • Schadeservice

    Een verbouwing bij de buren zorgt voor schade, een tak van een boom valt op uw panelen of een dakpan laat los: dit is doorgaans verzekeringswerk. Wat gaat het kosten? Welke informatie levert u aan? Hoe krijgt u een offerte voor herstelwerkzaamheden?
    De Schadeservice neemt u zorgen uit handen en doet wat nodig is.

  • Elektraservice

    Van het ene op het andere moment werkt uw zonnepaneelsysteem niet meer. Wat is er aan de hand? Een blikseminslag in uw straat, een storing in uw meterkast, of…? Met SolarBox achterhaalt u snel de oorzaak en weet u wat u te doen staat.

  • Dataservice

    Wat betekenen de waardes op mijn internetportaal? Hoe controleer ik de opbrengst van mijn zonnepanelen. SolarBox kijkt en rekent met u mee.

  • Verhuisservice

    U gaat verhuizen en de nieuwe bewoner neemt uw systeem over? De garantieregistratie van de fabrikanten moet dan wel aangepast worden. SolarBox past de documenten in uw dossier aan en maakt een nieuwe inlog voor de app.

De prijs van deze zekerheid

Net als de voorgaande servicepakketten heeft ook het “SolarBox Servicepakket” een (abonnements-) prijs. Voor 169,- euro incl. btw heeft u 365 dagen lang de minste zorgen en investeert u in meer bedrijfszekerheid, gemak en rust in de wetenschap dat u –wat er ook gebeurt– door SolarBox geholpen wordt de beste opbrengst uit uw zonnepanelen te blijven halen.

Meer weten of direct aanmelden?

Heeft u verder nog vragen? Aarzel dan niet en stuur een email naar service@solarbox.nl.

Heeft u nog een lopend servicepakket?

Dan loopt dat pakket gewoon nog door totdat het een heel jaar heeft volbracht. Na dat jaar kunt u ook overstappen op het nieuwe “SolarBox Servicepakket”.